Cordeo’s 2017: Groei, ontwikkeling en mooie vooruitzichten

Het jaar 2018 staat voor de deur. Tijd om met enthousiasme vooruit te kijken maar ook zeker terug te blikken op het jaar 2017. Het is belangrijk om ten minste eens per jaar even stil te staan bij alle ontwikkelingen. Welke mijlpalen hebben we bereikt, welke ontwikkelingen hebben dit jaar de meeste impact gemaakt en waar kunnen wij verbeteren en verder op bouwen in 2018?

Cordeo’s 2017 was een topjaar. We zijn gegroeid, op meerdere manieren. We zijn verder ontwikkeld, en niet alleen in onze software, hoewel we in de loop van het artikel een primeur verklappen over BrandSpot…

Cordeo groeit…

Groeiend klaverbladZo hebben we nieuwe medewerkers verwelkomd in verschillende teams: ons research- en development team is groter geworden, zoals ook ons hosting team en ons sales- en marketingteam.

We groeien ook richting een aantal nieuwe markten. Met nieuwe klanten als Vidomes en HW Wonen betreden we de woningbouwcorporatie branche, en met de Gemeente Amsterdam als nieuwe klant introduceren we BrandSpot bij de eerste lokale overheid.

Het jaar 2017 was uitstekend op het gebied van het onderwijssegment waar we ons erg thuis voelen: we wonnen verschillende aanbestedingen zoals bij de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, de nieuwe fusie organisatie NHL Stenden Hogeschool in Leeuwarden, maar ook kleinschaligere onderwijsinstellingen zoals de Katholieke Pabo Zwolle.

Cordeo heeft de ISO 27001 audit ook dit jaar zonder tekortkomingen met succes doorlopen. Dit betekent dat we al drie jaar op een rij, sinds we in 2015 met de eerste audit begonnen, al ISO gecertificeerd zijn. Klanten en relaties kunnen er dus van verzekerd zijn dat er zorgvuldig met hun gegevens en informatie wordt omgegaan.

BrandSpot ontwikkelt…

Cordeo kan alleen maar groeien dankzij onze oplossing, BrandSpot. BrandSpot wordt steeds vaker ingezet en dat is af te lezen aan de cijfers: dit jaar tellen we circa 20 miljoen publicaties, tot stand gekomen dankzij zo’n 55.000 actieve gebruikers. In de brand portals zijn dit jaar bijna 100.000 wereldwijde bestellingen geplaatst uit verschillende delen van de wereld. Sri Lanka is een van de nieuwere locaties.

Cordeo kijkt uit naar 2018

Ook achter de schermen heeft 2017 haar vruchten afgeworpen, die we in 2018, om in de metafoor te blijven, eindelijk in de etalage kunnen uitstallen. Het afgelopen jaar is namelijk het jaar waarin de ontwikkeling van BrandSpot Next Generation echt een vlucht heeft genomen! Dit betekent dat in 2018 al de eerste applicaties en modules van de geheel vernieuwde versie van BrandSpot NG zullen uitkomen.

Kortom, wij zijn dankbaar voor dit prachtige jaar en kijken uit naar het volgende met goede moed. We willen ook alle klanten bedanken voor de fijne samenwerking en het geloven in ons product. Wij wensen iedereen een fijne jaarwisseling en een inspirerend nieuw jaar!

 

Terug naar nieuws