La Place kiest voor BrandSpot

Onze klanten zijn een bron van inspiratie en dagen ons keer op keer uit nieuwe oplossingen te bedenken. Zo deed La Place dat ook. La Place is een Nederlands foodservicebedrijf dat (ook internationaal) bekend staat om het gebruik van 100% natuurlijke, dagverse en huisgemaakte producten.

Allereerst maakten zij kennis met ons gestandaardiseerde Brand Management software, waarbij zij vooral gebruik maakten van de Library. De Library, één van de verschillende applicaties binnen BrandSpot, is een gebruiksvriendelijke Digital Asset Manager (DAM) die het mogelijk maakt allerlei bestanden gecentraliseerd te hebben. La Place heeft duizenden foto’s met een handomdraai in de Library kunnen uploaden zodat er een uitgebreide LaPlace-beeldbank ontstond. Deze wordt natuurlijk intensief gebruikt bij het ontwerpen van bijv. webbanners, posters, maar ook flyers en koffiebonnen.

La Place

De echte uitdaging begon voor ons toen La Place aangaf schap- en prijskaartjes nodig te hebben. Hiervoor ontwikkelen wij speciaal voor hen samen met onze partner Printman, die voor La Place alle output verzorgt, een “schapkaarten-wizard”. Hiermee kunnen La Place-medewerkers op een eenvoudige en snelle manier prijzen aanpassen, aanbiedingen verwerken en nieuwe gerechten opgeven op de schapkaartjes. Om deze vervolgens makkelijk printklaar te hebben, zorgt de wizard er zelf voor dat de schapkaarten per commerciële groep en per afmeting geordend worden. Wij hopen onze samenwerking met La Place en Printman nog velen jaren voort te zetten en kijken uit naar het moment dat La Place ons een nieuwe uitdaging voorschotelt. Of een heerlijke kom soep natuurlijk!

Terug naar nieuws