Geschiedenis

20011

Cyril Reijnen & Willem Stalknecht starten Cordeo

Start Cordeo

Cordeo is opgericht in 2001 door Cyril Reijnen en Willem Stalknecht. De combinatie van hun achtergronden in technologie en marketing heeft geresulteerd in de eerste ‘Publish On Demand’ oplossing. De oprichters hebben meer dan 30 jaar ervaring in marketing- en communicatieprocessen en meer dan 20 jaar ervaring in business process reengineering, ERP, CRM en Supply Chain software.

Start ontwikkeling XLdoc platform

Ontwikkeling van softwareonderdelen voor het publishing on demand platform

Cordeo creëert het eerste ‘Document Ordering’ platform voor marketingmaterialen (XLdoc v1) in 2001, online creaties (XLdoc v2) in 2004, en voegt de ‘Image Library’ toe aan het pakket (XLdoc v3). In 2004 voegt Cordeo verbeterde creatiemogelijkheden toe aan het platform (XLdoc v4).  Baan en DSM zijn de eerste klanten waarbij het platform is gelanceerd. Cordeo is genomineerd voor de POD Benelux Award, heeft de PODi Award ontvangen, evenals de Xerox Award voor Best Short Run Digital Print.

Nieuw kantoor

Cordeo verhuist naar een nieuw kantoor in Zwolle

Cordeo groeit hard, waardoor wij in 2005 een nieuw kantoorpand hebben betrokken op het bedrijventerrein de Marslanden in Zwolle.

Ontwikkeling van XLdoc versie 5

Start ontwikkeling van een compleet nieuw platform

De ervaring van voorgaande jaren heeft geleid tot nieuwe inzichten en in 2007 is Cordeo gestart met de ontwikkeling van een compleet nieuwe en geïntegreerde oplossing. Sinds 2007 kent Cordeo een snelle groei met veel nieuwe klanten, waarvan Intervet (nu MSD Animal Health) één van de grootste is.
Ook zijn wij met  XLdoc v5 begonnen met oplossingen voor het onderwijs.  Inmiddels is Cordeo marktleider bij universiteiten en hogescholen.

XLdoc wordt BrandSpot

Introductie Brand Resource Management

Globalisatie en multi-channel marketing hebben geleid tot enorme toename in zowel drukwerk als andere vormen van communicatie. Het beheren, coördineren en vertalen van al het gegenereerde werk is in toenemende mate een complexe taak. Marketingafdelingen hebben het vaak moeilijk, beperkt door budgetten en gelimiteerde personele middelen. Het uitzenden van een consistente boodschap en het presenteren van een samenhangend merk is een steeds grotere uitdaging geworden. In 2013 hebben wij daarom stappen ondernomen om onze positie te herdefiniëren, zodat wij beter in staat  zijn te helpen bij het succesvol beheren van merken. We hebben het werkgebied geïdentificeerd en gedefinieerd, waarin wij werken als Brand Resource Management.

Het XLdoc product is vernieuwd naar BrandSpot.

ISO 27001

Cordeo ontvangt ISO 27001 certificering

ISO staat voor Internationale Organisatie voor Standaardisatie. De ISO met code 27001 omvat normen voor het vaststellen, implementeren, bijhouden en continu verbeteren van managementsystemen voor informatiebeveiliging.

Omdat wij het belangrijk vinden om informatieveiligheid te garanderen zijn wij per 1 januari 2016 ISO 27001 gecertificeerd.

dekra-iso-nl

BrandSpot

Brand Services Portal

BrandSpot geeft een extra impuls aan de creativiteit, effectiviteit en efficiency van uw marketing- en communicatieorganisatie. BrandSpot is als schaalbaar, configureerbaar, gestandaardiseerd en onafhankelijk Brand Services Portal snel aan te passen aan uw situatie en wensen. Brandspot versnelt de ‘time to-market’ en reduceert in- en externe operationele kosten en uren. Eén centraal platform voor het managen van al uw Brand Resources met als resultaat een overall consistente merkuitstraling.

Ervaar het zelf

Vraag een demo of factsheet aan

 

 

 

 

Liever telefonisch
contact?

038-466 9420

Copyright 2018 Cordeo – Sitemap – Privacy & Cookies

Deze website gebruikt cookies. Door OK te kiezen of gebruik te maken van deze website geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie.
Annuleren