Radboud Universiteit kiest voor BrandSpot

Trots zijn wij dat ook de Radboud Universiteit Nijmegen voor onze Brand Portal heeft gekozen om hun merkmaterialen te beheren. De Radboud Universiteit is een studentgerichte onderzoeksuniversiteit waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat. De onderzoeksprogramma’s van de Radboud Universiteit zijn zeer goed beoordeeld en dat komt mede door de kernwaarden die de universiteit uitdraagt (kwaliteit, persoonlijk, betrokken). In de communicatie wil de Radboud dan ook, naar eigen zeggen, een eenduidig en herkenbaar beeld overbrengen, passend bij haar kernwaarden en de manier waarop de universiteit zich wil positioneren op de markt.

Cordeo komt de Radboud Universiteit te hulp om haar merk op een consistente manier en via vele media en kanalen uit te dragen. Met BrandSpot biedt Cordeo de Brand Management software als totaaloplossing in plaats van het gebruik van verschillende losse systemen.  Na de implementatiefase zal BrandSpot vanaf januari ingezet worden.

Sandra Verwaal, Senior Communicatie Adviseur van de Radboud Universiteit:

“We hebben  al een eigen beeldbank en een huisstijlhandboek, maar dankzij BrandSpot zullen we alles in één hand hebben en wordt het creëren van communicatiematerialen makkelijker, sneller en effectiever dan ooit tevoren!”

 
Terug naar nieuws