Ontdek Cordeo: wie is Cyril?

Vraag Cyril om input voor een persoonlijk artikel en je krijgt het. Pagina’s vol informatie. Over Cordeo, over BrandSpot. Heel interessant, maar dat is nu juist niet de bedoeling. Cyril is méér dan Cordeo. Nieuwsgierig naar de andere, nog onbekende, kant van Cyril?  Lees verder!

Geboren en opgegroeid in de provincie Limburg. En dan wel in het échte Limburg beginnend onder de gemeente Echt. Fanfares, harmonieorkesten en carnaval zijn net een stapje te ver voor deze Limburger, maar een echte Limburgse vlaai gevolgd door een Brand biertje wordt zeker niet afgeslagen.

“Hoewel ik nu met veel plezier in Zwolle woon en volop kan genieten van de natuur in de buurt, kom ik nog altijd graag in Limburg. Vrij logisch zijn de familiebezoeken, maar ik heb ook het geluk dat BrandSpot ook in mijn ‘eigen’ provincie is omarmd. Een bezoek bij onze klant Universiteit Maastricht wordt dan ook standaard afgesloten met een lekker biertje om nog nét iets langer te genieten van de sfeer.”

Italië is het tweede thuisland van Cyril. Op zoek naar avontuur, kwam hij zijn grote liefde tegen. Geen wonder dat Cyril dit land graag bezoekt, voor familie. En natuurlijk om te genieten van het heerlijke eten, de echte wijnen en de natuur. En ja, Cyril juicht voor La Squadra Azzurra (het blauwe team). Misschien heeft hij dan tenminste nog iets te juichen tijdens dit EK…

“Geen twijfel mogelijk; Italië is mijn tweede thuis. Een bezoek aan het echte Italië, het zuiden, kan ik iedereen aanraden. Tips nodig? Ik heb er genoeg!”

Eigenlijk had familie bovenaan moeten staan. Want dat staat het zeker in het leven van Cyril. Trots op zijn vrouw, trots op zijn dochter.

“Mijn gezin is heel belangrijk voor me. Ik ga graag met ze op pad, maar alleen al samen thuis eten maakt mijn dag goed.”

Hij heeft een grote interesse voor verschillende culturen. Handig, als je bedenkt dat Cyril is afgestudeerd in Culturele Antropologie aan de Universiteit van Amsterdam, tevens één van onze klanten. Na het afstuderen uiteindelijk het vakgebied marketing & communicatie ingerold, totaal niet verwacht. Met uiteindelijk als grootste verrassing (misschien wel het meest voor Cyril zelf): het oprichten van Cordeo samen met Willem. Van antropologie naar ICT.

“Uiteindelijk ben ik natuurlijk gaan werken binnen een heel ander terrein. Nooit gedacht dat dit ICT zou zijn. Toch blijft ook de interesse voor verschillende culturen bestaan. Het liefst zou ik reizen, mensen en culturen ontdekken. Wie weet doe ik dat nog wel in de toekomst…”

Hoewel Cyril zichzelf weinig vrije tijd gunt, heeft ook hij tijd nodig om te ontspannen. Klassieke muziek zorgt zelfs tijdens het werken voor de nodige ontspanning. Stap het kantoor van Cyril binnen en je zult regelmatig verrast worden door het geluid van Puccini, Verdi en Vivaldi.

“Niets aan toe te voegen. Dit is echte muziek… “

Helder. Cyril is niet alleen Cordeo. Toch blijft Cordeo natuurlijk een super belangrijk deel uit zijn leven.

“Cordeo is bijzonder voor mij. Toen Willem en ik in 2001 met Cordeo begonnen, wilden we processen gaan verbeteren met betrekking tot de creatie van drukwerk. Frustrerende processen. Willem en ik werkten op dat moment al samen bij Baan Company en zagen dat dit beter kon. We bouwden ons eerste product XLdoc. Samen met visionaire klanten zoals Infor, MSD Animal Health, de Hogeschool Utrecht en vele anderen, hebben we ons product constant kunnen verbeteren en aangepast aan de eisen van deze tijd. Ons nieuwste product BrandSpot is nu een zeer gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheer van content via vele media en kanalen met als resultaat een overall consistente merkuitstraling.

Ja, ik ben erg trots op wat wij hebben bereikt. En het houdt hier niet op. Ik zie nog eindeloze mogelijkheden en ik wil alle kansen en mogelijkheden blijven benutten.”

Terug naar nieuws